Booooring

Jag måste skärpa mig, och göra någonting åt bloggen.. vet typ inte hur man gör så därför det aldrig händer någonting med den, har inte orkat lägga upp några bilder heller. Blir en annan dag som vanligt..
Har varit en helt underbar helg i Örebro och alla mysiga människor :) Var hemma hos elov och drack litegranna igår med Elov, kristin, Beny, Frida och Marcus :) trevligt faktiskt fast kände mig lite tråkig, var så jävla trött! Och inte är det bättre idag heller, marcus vaknade tidigare än mig imorse och då vaknade jag med fast jag skulle behövt sova en stund till.. får bli sängen tidigt ikväll istället :) Imorrn ska jag tillbaka till Marcus :)<3

Älskar honom så otroligt  mycket, känns verkligen som att allt krångel har löst sig nu och det är verkligen jätteskönt :) längtar verkligen tills vi kan flytta och få ett eget hem, tror att det mesta skulle lösa sig då när man kan bestämma själv och hålla ordning själv på allt :)

Nu ska jag gå och lägga mig och titta på tv och imorrn blir det skola PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0