13 Maj

Så himla skönt med långhelg, har sovit ut idag fast känner mig endåtrött..?! Sitter och lyssnar på Melissa Horn nu och vilar mig lite efter all städning :) ryggen värker ! Känns som värsta mensvärken någonsin fast bara i svanken :S hade så igår med men nu har jag smörjt in ryggen med Voltarern och tagit både ipren och alvedon så hoppas det försvinner snart :) Har skippat plugget idag fast jag borde pluggat :( har inte hunnit och snart ska jag med Mia och pappa hem till farmor och farfar och fika lite sen ska jag hem till Marcus och mysa :) Har letat fram en gammal hårfärg från i höstas nu också och tänkte att jag kanske ska bli brunhårig igen istället för skabbröd/orange med grå utväxt? ;) kan inte bli annat än bättre nu ! PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0