1 Maj

Usch vilken dag, sitter framför datorn och tar igen mig efter kvällen igår.. Vart en rättså okej kväll igår trots att den inte alls blev som vi tänkt oss

Först åkte jag och hämtade lina och Ida framme på stationen och kom på att vi nog borde åka hemifrån före sju för att åka gratis.. Jag skulle då duscha, klä på mig och allt det där på en och en halv timme, plus att vi skulle hinna börja dricka lite också :) blev lite tajt om tid.. fick springa som galningar till bussen men endå stå och vänta på den typ 5 minuter för att den var försenad.. så då hann vi bli lite varma och äckliga och blöta..

Sen blev det lite grillning i kårberg och nån jävel lurade i oss absint.. inte gott! Sen drog vi till Askersund för att träffa fille och sasha en sväng och sen vidare till skyllberg :) Och jag är dum nog att öppna en cider och sen gå iväg till brasan så den fick jag hälla ut, i Linas munn tyckte lina men det tyckte inte den där griniga ordningsvakten som snodde flaskan ifrån oss och hällde ut den :( haha.. efter det åkte vi och lämnade Ida någonstans i vretstorp och sen vart det Brändåsen ;D

Sen skulle vi hämta någon i pålsbode eller något, fattade inte riktigt vad vi skulle göra men det slutade med att vi hamnade på någon fest i pålsboda och vart kvar där till typ 4 inatt.. var rätt gött att lägga sig i sängen när vi kom hem sen.. har varit seg hela dagen, somnade förut när lina åkt hem, jag pallar inte sånna nätter ;p och jädrar vad svårt det var att ta sig upp efter det, fy! Nu ska jag iaf packa ihop mina saker och ta bussen in till marcus som har väntat sen typ 11 på att jag ska komma och nu är klockan halv fem :) men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge ;) pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0