lediiiig

Så jäkla skönt att vara ledig.. har suttit med frida här ute på balkongen och solat lite, jätteskönt var det ;) och nu väntar vi på att min bror och marcus ska komma så vi kan gå och fika lite :) Men bådatvå är sega som vanligt, man får typ lägga på en timme om inte mer på det dom säger ;) Men just nu gör det ingenting, har det rättså skönt här hos frida som just nu duschar bort sin fina frisyr ;D 

ååh jag vet inte vad som hänt med marcus, andra gången på inte alls lång tid som vi varit vakna samtidigt på morgonen och idag var han tom vaken flera timmar innan mig :D så idag har vi ätit frukost ihop :) och i vanliga fall hade han nog legt i sängen vid den här tiden :) Skönt som tusan är det iaf och klagar inte alls, det får gärna hände fler gånger!

Nu ska jag fortsätta och titta på massa gravida kvinnor på tv tills fridus blir klar :) PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0