lååångheeeelg

Helt underbar dag idag! Långhelg, solen skiner och fest ikväll kan det bli bättre ?!  Ska bara duscha och göra mig klar sen ska jag nog ta bussen hem till dennis och vänta på dom andra, ska bli kul att träffa dom :) var så länge sen! Synd bara att Marcus inte kan vara med idag :( läkarna har tömt honom på blod och gett honom piller så han ska få sova lite så han ligger hemma och tar igen sig lite, hade varit kul att ha med honom så han fick träffa dennis och dom men det blir en annan gång :) Hur som helst jag blir så himla sugen på klänning och pumps när det är sånthär väder, man får en känsla av att det är mycket varmare än vad det är.. iaf när man sitter inne på mitt rum och kollar ut genom fönstret och bara ser solen i träden och ingen snö.. men kollar man på backen så inser man att det inte blir så bra med pumps än haha 

Ne Nu ska jag göra mig fin ;p PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0