8 Mars

Usch vilken hemsk dag och inte tala om matten som är det enda vad den här dagen har handlat om! Ska skjuta den som uppfann matten! En gång i tiden tyckte jag att matte var kul :O och jag var duktig på det men vad hände sen ? tappade jag min intelligens på vägen ? det verkar nästan så! Har suttit och tragglat med den jävla matten sen jag kom hem och börjar få lite småpanik över provet som innehåller i stort sett allt vi lärt oss i matte B och det är på onsdag.. kan ingenting :o som tur var så kan krille hjälpa mig imorrn så blir en liten tur hem till krille och frida då :) klagodaaaaag idag! Ska äta tillsammans med min far nu så jag får lite nya krafter så kanske orkar ta ett ryck med matten sen igen :) PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0