31 Mars

Sitter i skolan, har egentligen web nu men lina är inte här och har inte en aning om vad jag ska ta mig till med alla filmer hon filmat :o Så Linnea och jag har suttit här vid datorn en stund men nu smet hon iväg på gitarr..

Jag fattar inte vad som har hänt, vaknar varje natt vid typ 4 och går upp på toa och kan inte somna om sen, får typ panik och blir superrastlös.. och inatt vaknade jag vid 3 och var superhungrig och jättevarm och kunde inte somna om..Och var jätteotrevlig mot marcus när han försökte vara lite mysig, bara putta bort honom :( tycker han kan vakna snart så jag kan säga förlåt och sen hoppas jag på att han kan vara så gullig att han hämtar mig när jag slutar skolan och slänger iväg mig till kumla innan han åker tillbaka till stan ..

UIgår var jag hos mormor hela dagen, var i skolan mellan 8 och 10 och hade en halv lektion och utvecklingssamtal, helt ovärt att gå upptidigt för :( åkte tillbaka till mormor och satt ute i solen hela dagen och sen åkte vi till ruma och handlade lite saker till mitt rum:) sen kom mackan packan i bilen och vi åkte hem och tjurade lite haha jag var vekligen på urruttet humör igår ..

Från och med idag och till söndag ska jag ha häst och marcus skulle fåvara ledig just den helgen också när jag inte kan åka in och vara med honom och så är han så fjantig att han vägrar åka buss ?! Så han kommer ju inte till mig om han inte har bil.. tänkte ju att han skulle träffa mamms lite också nu när hon är hemma, får se om det blir så! Kanske ska hem till farmor och farfar på lördag och fira lite påsk och om jag har tur så stannar jag hos marcus och får med mig honom på en buss till kumla på söndag istället :)

PussiPussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0