29 mars

SNART APRIL, SNART VARMT, SNART SOMMAR :) underbart! träligt att det regnade idag bara men det får man väl ta ! Har varit en händelserik dag och JOBBIG !

Vaknade imorse av att mormor kom ner, hade tydligen stängt av alarmet så jag missade första bussen, sen när jag skulle gå iväg till nästa buss så kommer den tidigare än vad det står i tabellen så den missade jag också.. hur kan dom ha det så ? Så jag gick snorförbannad tillbaka till mormor igen! Jag ska ju inte missa någonting i skolan har jag bestämt mig för ;) som tur var så smsade lina att första lektionen var inställd för läraren var sjuk och andra lektionen skulle vi bara plugga till ett prov på så det gjorde jag hemma och åkte inte till skolan fören 10 :) blev en kort dag idag! Och sista lektionen var idrott som Armin skulle ha hand om och mina ben var som Gelé när den var slut ! Sen kom agge och hämtade mig och vi var ute och gick i skogen i en jädra massa snö och körde fast bilen! har knuffat på så armarna är helt bortdomnade haha men man vet att man lever iaf ;) och vettefan om jag kommer upp ur sängen imorrn..

Och nu har jag varit med mormor på Lidl och tecknat abonemang på Comviq istället för kontantkort och så har vi slagit på Bastun och ska snart ner och basta!

Sen ikväll ska vi göra varma mackor och kolla på halv åtta hos dig/mig!  Myspys ! :)

Imorrn blir det skolan till halv 11 bara och utvecklingssamtal USCH! Och sen hoppas jag att lille marcus kan pallra sig hem till mig för jag har tänkt att laga mat åt honom då :) och visa att jag faktiskt kan och inte bränner allt jag gör, fast det gör jag säkert bara däför att jag sagt att jag inte ska det :) 

Nu ska jag Basta PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0