27 Mars

Sitter här och väntar på att marcus ska vakna, tycker det börjar bli dags klockan ett men inte då :p Vaknade förut och hade drömt mycigaste drömmen om att jag, marcus, frida, krille och min lillkusin julia skulle utoch picknicka men vatten melon och vindruvor och massa gott och det var sol och jättevarmt ute och sen vaknar man till den här skiten! Det kändes mindre kul! sommar nu ja tack!

Är lite bakis idag faktiskt, jag och Camilla var i kumla igår hos några gamla kompisar och festade lite och så kom regina dit som jag inte sett på typ 2 år men hon hade inte förändrats ett dugg, var faktiskt jättekul att träffa henne igen :)

Jag och millan var ute och Red på Gogant på dagen också :) Skulle ridit på Soraya också egentligen men hästarna hade lyckats tagit sig in i stallet under dagen och smällt i sig en jädra massa kraftfoder! Inte så bra med tanke poå att tre av dom fyra hästanrna som står där ute hade fång förra året så nu är det bara att hålla tummarna att det går bra.. Katja ville iaf ha koll på Raya så vi tog Gigg och Lilla Jasmin med oss ut på en tur iaf :)

Ser faktiskt fram emot nästa vecka när jag ska ha soraya hela veckan, om hon inte blir dålig nu förståss :) Nu ska jag sätta mig och hoppa lite på marcus ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera bättre ;)

2010-03-28 @ 18:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0