25 mars

Kom nys ut ur duschen, har varit så grymt duktig idag, har pluggat massor sen jag kom hem och jag till och med har varit ute och sprungit! Det var alldeles för länge sen kände jag men jätteskönt nu efteråt :) kommer nog sova got inatt! Imorrn ska jag och marcus syster ut och rida på gigant och soraya, några hästar som jag brukar rida på ibland för er som inte visste det ;p Fast katja smsade förut att soraya hade tappat en sko så det blir nog bara gigant som får komma ut imorrn :) Kul ska det bli iaf, skönt att komma ut när det inte är så kallt och snön smällt bort lite, fanns ju ingenstans att rida innan! Sen ska vi nog ta en sväng förbi Dennis och Robin och några andra vänner och kolla läget lite :) Och efter det ska jag hem till marcus och sova, saknar det, blir så sällan när han jobbar så sent. Oftast kommer han inte hem fören jättesent, efter tolv och så sover ju jag redan.. men det blir ju extra kul när vi ses då :) får försöka se det possitivt! Men nu ska jag bädda rent i sängen och lägga mig och läsa ut min engelskabok som jag ska skriva recension på ! Grymt seg bok, förstår inte så mycket för den var så svår så kanske är därför jag tycker den är tråkig.. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0