24 mars

Är helt slut ! jobbig dag.. var hos läkaren imorse och kollade upp magen och tog blodprover och massa! Fick reda på att jag ska äta 5 ggr om dagen, se till att bo mer på ett ställe istället för att flytta mellan mormor, marcus och pappa och sen ska jag sova som jag ska för att min mage överhuvudtaget ska bli bättre! Inget av dem verkar ens möjligt så får väl leva med att magen strular tills jag går ut skolan och kan flytta till ett eget hem :( fick något för magen och sen en munsårssalva som jag ska gå och plocka ut från apoteket någon dag :) kände att det räckte med munsår nu! Blir så trött på att dom aldrig försvinner.. Sen gick jag tillbaka till skolan och hade nationellt övningsprov i engelskan och sen ett geografiprov på det, min hjärna är dööd ! Nu är jag jättehungrig och antar att det inte blir mat fören typ 9-10 ikväll :) klagodagen idag ;) Skulle väl behöva plugga lite matte nu men får se om jag orkar ta tag i det lite senare ;) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0