22 mars

Måndag igen, usch jag tillbringade nästan hela kvällen igår åt att vrida tillbaka tiden till i fredags, vill inte alls gå upp tidigt, hade hellre haft helg ett par dagar till ;) har varit en kanonhelg! Fredagen tillbringades med min åkeman på maskerad utklädd till djävul! Var dock bara hornen som visade att jag var djävul annars hade nog folk gissat på hora ! En djävulsk hora kom vi fram till att jag var :) Och en djävel som vakten sa så fort jag gick ut ! Hur som helst en ganska lyckad kväll, lite dåligt med folk bara men var trevligt endå! Frida, bror och krille kom förbi en stund och drack lite cola, fridas bebbe gillar nämligen inte öl :) och så visade jag varför jag hade horn och kuttade august med naglarna i pannan men det var egentligen inte meningen. Var inte ute så länge heller, hade tänkt dra vidare tills strömpis men fredrika och hennes kille ville hem så dom körde hem mig till marcus.. Har färgat håret också fast jag inte fick för frida :) var ju tvungen att ha rött hår kände jag när jag skulle bara djävul och inte rödbrunt med stor grå utväxt :) det hjälpte frida mig med!

På lördagen var jag med Frida, krille och August till Degerfors och kollade på när Krille och August spelade fotboll :) Som tur var så åkte dom ut inte allt för sent för både jag och frida satt och vred på oss på dom där hårda träbänkarna för efter ett par timmar hade vi ganska rejäl träsmak i arslet :) sen vart det myskväll och mat hemma hos frida :) Fick låna bilen hem till Marcus sen, så himla skönt att slippa gå!

och nu kommer vi till helgens höjdpunkt, skulle åka och lämna bilen dagen efter och tänkte att det kunde jag ju göra medans marcus sov och sen kunde han ju komma och hämta mig eftersom vi endå skulle till hans mamma. Frida och krille skulle hemifrån och vädret var urruttet och trots att jag väckt lille marcus innan jag åkte och fått honom att verkligen lova att vara vaken och komma till halv- kvart i två när frida skulle hemifrån så fick jag endå stå och vänta i trapphuset ca en timma på att han skulle masa sig upp ur sängen och komma ! Jag hade enligt honom drömt att jag sagt att han skulle hämta mig två :) Då hade jag kunnat strypa honom! Tror själv då att han inte vaknade i tid och glömde mig :) Sen när han väl kom så åkte vi till hans mamma och åt pannkakor, och sen tog jag och Camilla Marcus syster en promenad till marcus mormor medans han och mamma lisa tog bilen :) latmaskar! Sen fick vi med oss Camilla och Niclas hem till Bosse på mat och en filmkväll :) kyckling och krocketter vart det !

Nu ska jag sätta mig och plugga litegranna :) PUSS


Kommentarer
Postat av: Frida

haha vad bra att du fick med allt som jag sa att du var tvungen att få med ;)

2010-03-22 @ 16:10:40
Postat av: heeemlig

Vad bra :D

2010-03-22 @ 16:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0