14 mars

Idag känns magen helt åt helvete, går typ i vågor och gör asaont.. ska försöka ta mig ut på en liten promenad så kanske det släpper.. funderar på om det inte är magmusklerna som krånglar trots allt, ibland iaf för nu har jag tränat och har träningsvärk i hela kroppen och då får jag ont i magen :p haha nu sitter jag bara och gissar vad det är ;D hoppas läkaren har vett att ringa till mig på måndag så jag får en tid och kan komma dit :) nu ska jag upp och rensa på övervåningen för det ser förgävligt ut men förstår inte hur pappa tror att jag ska kunna göra något åt det när jag inte har någonstans att göra av skiten.. och sen ska jag ch linnea ut och gå och sen sk ajag till örebro till marcus, fridus och krille och umgås lite :) PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0