11 Mars



Idag har jag tagit mig lite tid att skriva, har varken orkat eller haft lust att skriva något på flera dagar..har varit på uruselt humör :O fast det verkar ha vänt nu för idag är jag på helt underbart bra humör ! Åh två dagar i rad nu har jag vaknat till en vaken och mysig marcus, då kan man inte bli på annat än bra humör.. var det så varje dag så skulle jag utan tvekan kunna gå upp vi 5 varenda dag eller vakna iaf, gå upp är värre!

Idag har jag varit på världens sämsta föreläsning på universitetet, inte ens värd att berätta om satt bara och lyssnade på två som berättade om hur dålig den utbildningen var! efter den struntade vi i universitetet idag och åkte in till stan och åt istället.. och linnea och jag, smarta som vi är skulle beställa mat på ett ställe och tänker inte på att klockan inte är mer än 10 och dom började inte servera mat fören 11 så vi fick ta en liten promenad ner till kicks och sen vart jag så trött så vi satte oss i en soffa och väntade istället. Jag har varit helt slut ett par dagar så orkade verkligen inte gå någonstans.  Sen tog jag en sväng till marcus och hämta saker och sen hem till mormor och grejade med min överraskning ;D nu är jag hemma och funderar faktiskt på om jag ska krypa i säng redan nu..

känns som att jag håller på att få bihåleinflamation, har så grymt ont i huvet och under ögonen typ! Ringde till läkaren igår men fick ingen tid, istället ska läkaren ringa upp min om en vecka för han var tydligen på semester :S Så när jag väl kommer dit ska jag dra upp allt på en gång så jag slipper åka dit igen eftersom det ska vara så svårt att få en tid! 

Imorrn ska jag och träffa Dennis och lite folk i kumla :) känns kul eftersom jag aldrig är där längre!
Älskar min underbara marcus <3

 Godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0