Kul kul

Idag har jag fått tapetserat i mitt rum och jag vart kanonnöjd :D målade lite men får göra klart resten när jag kommer hem från england.. Har med hjälp av marcus fått in det mesta av sakerna i rummet igen och självklart säger pappa när han komemr hem att det luktar för mycket färg så jag få kanske inte ens sova i mitt "Nya" rum :( har öppnat fönstret så får jag inte ett astmaanfall av lukten så fryser jag väl ihjäl :) Hur som helst så ska jag och marcus kolla på film iklväll, äta glass och vindruvor, kommer saknar honom när jag är hos mamma ! Åker imorrn och dom varnar för storm så frågan är om man verkligen kommer iväg imorrn? allla tågen är ju försenade när det är sånt här skitväder och är tåget försenat så är det ju inte säkert att vi hinner med planet.. men om vi skulle missa planet så ska vi få sova på arlanda någonstans och åka på söndag istället :)  nu ska jag och stresssa på marcus lite så han blir klar och kan umgås med mig :) han håller på och hjälper storebror med musik på datorn.. BAJBAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0