I England

Nu är jag framme hos mamma men HERREGUD vilken resa, omständigare kan det inte bli.. Skulle igentligen ha åkt med ett tåg fran hallsberg tjugo i två men eftersom det skulle bli sånt snöoväder så lyckades vi boka om så vi fick åka tjugo i tolv istället men gissa när vi kom iväg ?! Inte fören 1 rullade tåget in på stationen efter att ha bytt spår och massa .. så typ 20 över 1 kom vi iväg och ett antal gånger på fick vi stanna pga växelfel och mitt ute på fälten utanför Gnesta så lyckades det bli något fel på loket, precis som att vi inte var sena redan... Tre timmar försenade kom vi in till stockhom central och fick kuta som tusan bort till arlanda express och kom dit 3 min innan det gick.. Tur att vårat tåg kom in när det gjorde annars hade vi inte hunnit checka in och hunnit med planet.. men det gjorde vi :D Och tror jag har kommit till himmelriket haha så himla underbart att slippa snön, det regnar lite med står jag ut med! Och just det, igår natt eller kväll satt jag och tänkte på alla dom stora förbannade spindlarna som finns precis överallt här och det berättade jag för kjell när vi satt i bilen hem hit och han sa att nu finns det inge spindlar, har inte sett några på hela vintern men SJÄLVKLART när jag sitter och letar efter något i skåpet i badrummet i morse så kommer det en enorm spindel en decimeter framför mina fötter.. ne kanske itne finns några ute när det är kallt, nu är dom inne istället :) och nu har hannes kommit på att jag är rädd för spindlar så nu letar han spindlar som han kan skrämma mig med :( 

Har lite tråkigt nu och sitter och väntar på att August och Skyrman ska komma tillbaka från Bournemouth, orkade inte följa med dit idag så sitter och försöker skriva klart alla arbeten jag har så jag slipper ha det att tänka på :) så ska väl fortsätta med det nu... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0