Hjääälp

Jag tänkte precis vara jätteduktig och gå in och byta bild på bloggen men resultatet blev ingen bild alls :( nu vet jag itne hur jag ska lyckas få tillbaka bilden..  haha hoppas på lite hjälp från frida någon dag.. Idag har jag nog haft den tråkigaste dagen i världens historia, har suttit vid datorn mest hela dagen förutom en lite promenad med Agge och Skyrman till något mysig Pub/restaurang och åt fish and chips vilket absolut INTE var något för mig ! Jag åt mest för att det var pinsamt att lämna allting! Och nu sitter jag och väntar på att mamma ska plugga klart så att vi kan gå en promenad :) det var allt för mig..


Kommentarer
Postat av: frida

haha , gumman .. vad vill du ha för bild? Jag kan fixa det åt dig om du vill? Skicka lösen och allt på sms. <3

2010-02-23 @ 12:29:11
URL: http://forsbergfridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0