Duktig tjej

Andra dagen i rad jag kommer ihåg det här ! Duktig tjej ;) Idag har jag hunnit med mycket tycker jag :) dock inte målat på rummet och lister och sånt som jag tänkt men har pluggat istället och det är ju inte fy skam ;) Malinpalin kom hit en sväng också, helt svullen och så efter operationen :( tycker synd om henne ! Men glad var hon iaf, kul att träffa henne lite innan jag åker! Nu står jag och lagar mat åt mig och marcus som precis slutat jobba.. jag hade tänkt göra en jättegod soppa med lax och skaldjur till hela familjen men då visade det sig att ingen skulle äta så det blev att hacka loss en bit frusen köttfärs och göra köttfärssås utan ketchup för den är slut :( Sen får jag inte glömma att frida har stajlat min blogg idag :D haha finfint! en kanonsnygg bild på mig med någon annans hår haha ! får duga tills vidare ;P men nu måste jag ägna mig lite åt maten så den inte bräns vid :D stackars marcus tror ju inte att jag kan laga mat så nu ska jag allt visa honom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0