Dags att titta fram igen ;D

Haha nu är det bara cirka ett halvår sen jag skrev sist, måste vara väldigt intressant att vara inne på min blogg ;) ne ska försöka ta tag i det och skriva lite varje dag, hade faktiskt helt glömt bort att jag skaffat blogg.. tänkte ta lite hjälp av fridafrej och stajla bloggen lite någon dag också så den blir lite fin, men en sak i taget..
Idag sitter jag hemma och pluggar. Känner mig jätteduktig, tog bara en paus när jag kom på att bloggen kanske borde uppdateras ;) är faktiskt sjuk så orkade inte skolan idag..ska skriva klart några arbeten som måste in innan jag går på ett lov som ska tillbringas hos moder i england :) ska bli jätteskönt att komma ifrån all snö även om det inte är sådär jättevarmt där heller.. hur som helst, tänkte försöka hinna med att pyssla lite på mitt rum också om jag orkar med det idag. Håller på att göra om det så ska försöka slipa lite så det blir klart någongång och sen hoppas jag på att lille marcus får tummen ur arslet och kommet hit och hjälper till lite :) det var allt för mig ;) PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: frida

Bra Amanda! :) äntligen får jag någonting att läsa! hah

2010-02-17 @ 10:31:54
URL: http://forsbergfridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0