25 Februari

ÅÅh jag blir galen, sitter och skriver massa och trycker på fel knapp så att allt försvinner, så himla typiskt mig och det går inte att få tillbaka! men men bara att börja om.. Idag har jag och min mor spelat spuash, helt galet kul hade vi, mest för att vi var så dåliga haha och efter det åkte vi in till Castle point och shoppade. Helt klart en lyckad dag, hittade flera snygga linnen och tröjor och en massa underkläder.. synd bara att det regnade så man som ut som jag vet inte vad när man kom dit och så in i helvete kallt var det också.. så nu har jag ägnat mest hela kvällen åt att få upp värmen igen! Och igår var jag nog på den skummaste behandlingen någonsin, något som skulle hjälpa min mage och nu har jag fått instruktioner om att göra andningsövningar varje kväll, jag andas tydligen inte som jag ska haha vad det nu har med magen att göra fattar jag inte :p

 Börjar längta hem nu, klart att det är skönt och kul att träffa mamma men hon går i skolan hela dagarna och hannes går i skolan.. blir lite långtråkigt i längden. Skulle tagit med mig någon hit, men det blir i sommar istället när det är lite finare väder, då tänker jag åka in till London, nästan pinsamt att ha en mamma en timme från London och aldrig ha varit där .. och så saknar jag marcus helt galet mycket, så här länge brukar jag aldrig vara utan honom och inte är han inne på msn heller som han lovade så då går jag och lägger mig istället.. godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0