bajsbajs

måndag, hatar måndagar.. har varit i skolan idag men slutade 1 redan och åkte till mormor och en sväng till stallet, fick reda på idag att  jag får ha hästen tills lördag.. vet inte hur jag ska hinna med allt, skolan och så..men det löser sig väl:) vid sex  åkte jag hem till marcus men nu är jag hemma igen.. bajshelvete! skulle kunna skriva hur mycket som helst nu om vad jag känner men det orkar ni inte läsa så det skiter jag i :) Kissen är helt otrolig, så fort jag kom innanför dörren så kom hon springande och förföljde mig säkert en halvtimme, hon känner på en gång om det är någonting.. stod vid datorn förut och så satte hon sig bara och pep och tittade på mig.. så himla go är hon..nu är hon helt utslagen och ligger och sover för hon har varit ute hela dagen :) borde också försöka sova nu men det är nog inte ens någon mening med att försöka just nu ! hoppas på en bättre dag imorgon.. puss och godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0