9 april

Mysdag idag, har varit hemma hos mormor hela dagen.. skulle fram till banken förut och fixa ny bankdosa men kom fram dit och upptäckte att jag hade glömt plånboken hemma, blir så trött på mig själv ibland.. Fick träffa lina en stund iaf :) Sen mötte jag Karin och Dixie på stationen och lille vovven kände inte igen mig längre och vågade inte hälsa :( det var ju iof säkert två år sedan jag såg henne sist så det är väl inte så konstigt egentligen..

Ikväll ska jag vara hemma och äta pizza hemma hos mormor och ta det lugnt tror jag, rolig fredagkväll.. men måste ut till stallet tidigt imorrn för katja ska visa mig vilken medecin soraya ska ha nu, hon har ju blivit sjuk igen lagom tills jag ska ha henne. Antingen har hon fått en släng av fång igen eller så är det överansträngning efter turen hon tog på asfalten här omdagen :) hoppas det det sista faktiskt.. medecin och vila blir det iaf nu, jag som tänkte att jag skulle ta med mig Camilla ut på en tur någondag med båda puttarna men så blev det inte.

Igår var jag hemma hos frida och tänkte färga håret men vi struntade i det och tog en sväng till marieberg istället :) Och så vart jag osams med marcus, förstår mig inte på mig själv ibland och inte honom heller.. Får nog skutta iväg och fixa något annat än piller eller några andra bara för just nu är jag hur hormonig som helst, ville inte ens gå upp ur sängen imorse för är bara arg på allt och alla hela tiden.. Men om marcus tänker lite mer och om jag inte dampar sönder på allting så kanske det blir bättre.. Måste försöka få upp lite bilder någon dag också men det blir inte idag för nu ska jag linda knäet lite och åka till kvarntorp med lillebror och springa i trappor hahah men jag behöver nog det för att avreagera mig lite...

Älskar min marcus <3
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0