7 april

Var med fridus igår till Bm en sväng och sen åkte vi till Max och åt fast vi bestämt att vi absolut inte skulle äta hamburgare.. tack vare marcus så blev det det endå. sen åkte vi och handlade lite på marieberg, bla hårfärg och sånt så imorrn ska frida hjälpa mig att färga håret, sen blev det mys hemma hos frida med fika och så med marcus och krille :) 

Imorse vaknade jag bredvid marcus alldeles för tidigt, vaknade vid 9 och det känns bajs när jag vet att marcus kommer sova till 1 eller två.. men gick upp och åt frukost och pluggade lite och sen tog jag bussen hem :) får så dåligt samvete när jag aldrig är hemma. säkert två veckor sen jag ens var hemma och ännu längre sen jag sov hemma :( så nu sitter jag hos pappa pch pluggar och ska sätta upp lite tavlor och sånt på mitt rum och försöka få klart där.. upptäckte att alla hyllor vi målat är helt jättefula så ska se om vi kan sätta upp dom eller om vi måste slipa och måla om dom..

och så hade jag fått en jävla massa post när jag kom hem, massa rabatter på affärer eftersom jag tydligen är nyinflyttat i hallsberg haha .. vart tydligen så när vi skrev mig hos pappa.. Får bla en nygrillad kycklig gratis och jag ÄLSKAR kyckling så tänker åka dit någon dag och hämta en haha :D Sen ska jag åka till mormor och mysa lite ikväll och imorrn ska hon och jag in akupunktören i örebro och efter det ska jag hem till frida och färga håret :)  Men nu ska jag och papps fixa lite PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0