27 april

Enjoy reeding denna lyckliga text :)

Nu är jag ännu argare.. jag hade skrivit jättelångt och trycker på en knapp så allt försvinner.. bajsdag iaf orkar inte gå upp ur sängen fast det är snart en timme sen jag började skolan. bråkade med marcus igår, massor hela dagen :( var med frida då istället, åkte runt och kollade på barnsaker och sen åkte vi och hämtade oscar och åt på mcdonalds :) eftre det åkte vi och jagade fridas syster .. sen åkte vi hemåt, skulle lämna av frida och bilen och sen gå hem.. var sams en liten stund med marcus då.. tills jag insåg att det var kallt, regnade och var sent och flera stycken har blivit våldtagna.. och han ville inte hämta mig för han skulle laga mat.. känns som han verkligen bryry sig, känns som att han skiter i om jag halvt fryser ihjäl och blir våldtagen.. Men som tur är så var krille och frida gulliga och körde hen mig :) så vill inte den här dagen för det känns som att den kommer sluta utan pojkvän i sängen jätteledsen hemma hos mormor som det brukar bli när det hänt något sånt här.. och jag vill inte be om ursäkt för att jag inte vill frusa arslet av mig och bli våldtagen :/ tycker inte jag behöver det.. men han verkar inte förstå varför jag är sur, eller sur är jag inte egentligen..mest ledsen för att jag inte beyder mer för honom än att han låter mig gå själv..som sagt bajsdag!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag skulle nog åka till spanien i sommar om jag vore du ;)

2010-04-28 @ 11:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0