26 april

sitter i vårat uterum hemma nu :) när jag åkte till skolan imorse så var det jättefint väder, tänkte att jag skulle hem och sola när jag slutade men nu är det knappt någon sol och det blåser :( var på jättebra humör för tre sekunder sen och tänkte skriva värsta kärleksförklaringen till marcus och allt men nu ska han bort på valborg och kolla på film med sina jobbarkompisar :( täntke ju vi skulle hitta på något men inte då.. får hitta på något annat kul, händer ju alltid något på valborg :) nu ska jag plugga till provet som jag har imorrn sen ska jag in till lille mackanpackan och mysa lite ikväll.. så himla skönt när han jobbar dag :) då kan vi umgås på helgerna med :D det har itne hänt på evigheter att vi har kunnat hitta på något på kvällen någon helg :o men nu går det, jätteskönt.. och så slipper jag behöva ligga vaken till 3 eller 4 på natten för att han inte kan sova och måste titta på tv, nu somnar han nästan samtidigt som mig :) nu ska jag plugga PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0