20 april

Vart en bättre dag idag..tur det :) sitter och pluggar nu på svenskan vi ska ha prov på på fredag :) duktiga jag.. tänkte lägga upp lite bilder på min tråkiga blogg men skulle beskära lite och ändra lite färger på dom i photoshop men nu funkar det inte.. har testat det en gång innan på datorn sen marcus fixade det och då fungerade det men inte nu :S så det blev inga bilder, inte idag heller :) nu längtar jag efter marcus, tycker inte om att inte träffa honom när vi bråkat. men men han har så mycket att gör så på torsdag kanske jag kan åka in dit så får se till att plugga gärnet nu innan..

Storebror åkte till norge häromdan, så himla tomt utan honom :o helt galet! och när hannes åker tillbaka till england blir det ännu värre, usch vill inte ens tänka på det !

nu har jag varit tillräckligt duktig idag ;p ska hoppa in i duschen och sen sova godantt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0