2 april

Kul dag... har ägnat hela min dag åt att vänta på marcus.. först att han ska vakna, sen att han ska vara lite social och följa med mig ut och sitta i solen men då kom lille marcus ut och satte sig typ och tittade på mig vänd bort från solen så då gav jag upp det, tänkte ju att han skulle få komma ut lite och få lite färg men inte då... sen satt jag och Hannes och målade påskbrev i köket och då tänkte jag att då kan han komma och vara lite social med oss där istället men då la han sig och sov i soffan ! nu är jag mest arg, besviken, irriterad för han åker hem snart och vi hann väl umgås 10 minuter av nästan tt helt dygn! BAJSKUL!

Ska ut till stallet om en stund och lugna ner mig lite, brukar bli på bättre humör när jag varit där ...förutom igår då! Har fortfarande lite ont i benet men nu är det mest i knät, känns som att det är något som inte håller ihop knät ordentligt, helt vingligt är det! Så antar att det inte blir någon ridning idag, tror inte ens jag kommer upp på hästen... isf skulle jag vilja ta en liten terapirunda på Gigant och bli glad men känns som att jag inte kan strunta i att rida Soraya idag och rida gigant istället när det är raya jag har hand om.. 

HEJDÅ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0