11 april

Jag ska sluta ha mina dåliga dagar, man mår så mytcket bättre när man inte är arg :) har typ varit arg konstant i två veckor, orkar inte mer men idag är jag glad wiihoooo solen har ju kommit fram igen :) vaknade hemma hos marcus imorse och gick och mötte hans systrar och pratade lite och sen tänkte jag åka hem men rabbattkortet jag hade i plånboken var tomt och bankkortet borta..fick panik! Trodde jag hade tappat bankkortet och sen rensade jag plånboken i skolan en dag och hade för mig att jag slängde ett av rabattkorten, det jag trodde var tomt men sen hade jag det kvar så vart lite arg på mig själv där ett tag! Som tur var så ringde marcus när jag kom hem och sa att bankkortet, mitt gymnasiekort och det andra rabbattkortet låg kvar i sängen.. måste ha trillat ut när jag kollade busstider imorse :) fast chauffören var snäll så jag fick åka med endå :)

Nu sitter jag hemma hos mormor och har precis kommit in från solningen så ser ut som pippi nu :) men skönt var det och mormor håller på med maten och sen ska jag ut och ge hästen mat och medicin :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0