10 april

Har varit ute till hästen idag med camilla och hennes och marcus lillasyster towe och ridit lite :) mysigt fast lite kallt! Skulle åla till örebro sen men duktiga jag kollade fel på bussarna och kollade måndag till fredag så gick ju ingen buss på flera timmar, som tur är så var mormor snäll och körde oss till tåget.. Vart en buffé på pizzaplaneten och sen långpromenad hem till camilla sen med vovven och springa bort pizzan :) är helt förstörd i mina ben idag också, har blivit gammal så dom pallar inte en promenad uppför kvarntorpstrappan, fast är typ bara vaderna jag har träningsvärk i som tur är.

Nu sitter jag hemma hos marcus i hans säng och väntar, han har fastnat framför tvn med bosse och en massa gubbar.. inte helt ovanligt att han gör det så blir väl att lägga sig själv :( Godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0