1 april

Fittdag :@ skönt med lov iof men en jädra dålig början på det ! Åkte hem från skolan idag och var på jättebra humör och lyckades lura med mig mormor ut till stallet. Gjorde iordning Raya och hon var jättelugn och snäll i stallet men märkte redan när jag kom ut från gården att hon var på bråkhumör.. Hon bråkade lite när vi skulle förbi första gården men det gick bra och sen mötte jag mormor och hennes promenadkompis en bit bort och sen gick jag ungefår 20 meter och då ville hon inte gå mer :) Jag gjorde som jag brukar och gick på henne med spöt men hon tyckde att det var dags att gå hem då så hon dumpade mig på asfalten och sprang hem ! Kanonbra! Och att trilla från 1.70 rakt ner på asfalt var inte det roligaste jag gjort! Blir så arg på henne när hon gör sådär, hon vet så väl att det inte går att sitta kvar på henne när hon gör sånna saker, hon gick verkligen in för att då av mig och hon är ju så förbannat stor så hennes bocksprång blir rättså rejäla, plus att hon direkt efteråt ställde sig på bakbenen och sparkade bakut :) Så nu lär det bli en lugn helg för jag vart hämtad med bil sen och kan inte stödja på benet...jävla häst !

Hur som helst så så sitter jag nu i mormor stora lila mjukisbyxor och väntar på att mamma och lillebror ska komma hem :) Läääängtaaaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0